Familia si copilul


 
AcasaAcasa  PortalPortal  CalendarCalendar  GalerieGalerie  FAQFAQ  CautareCautare  InregistrareInregistrare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  ConectareConectare  

Distribuiti | 
 

 Fitness la tine acasa

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Adina
Admin
Admin
avatar

feminin Numarul mesajelor : 562
Varsta : 35
Data de inscriere : 10/08/2007

MesajSubiect: Fitness la tine acasa   9/9/2007, 22:54

Totul dureaza 10-20 de minute, dar, daca faci aceste lucruri zilnic poti fi sigura ca vei arata fenomenal si ca noul tau corp va ramane exact asa cum vrei!

Iata care sunt cele 10 sarcini pe care trebuie sa le indeplinesti pe drumul spre rezultatul visat:

1. Incepe cu bucataria! Nu iti propun sa faci munca de gospodina devotata spatiului pentru gatit, ci sa te incalzesti aici! Pentru ca e mai mult loc, poti face cateva genuflexiuni tinand mainile intinse in fata. Timp de 2 minute ar fi bine sa nu te opresti si sa fii perseverenta in ceea ce faci. Inspira si expira indelung, inima ta trebuie sa se obisnuiasca intai cu efortul!

2. Scarile! In functie de cate scari are casa ta (sau scara blocului, sunt convinsa ca la ora 10 dimineata nu sta nimeni sa iti monitorizeze urcarile si coborarile dintre 2 etaje!), se recomanda sa urci si sa cobori scari pentru 2 minute.

Daca nu ai scari, foloseste un scaunel micut pe care urci astfel: picorul stang sus, piciorul stang jos, inapoi langa dreptul, piciorul drept sus, piciorul drept jos si acum de la capat, cu celalalt picior! Te poti sprijini de un zid daca ti-e teama ca iti pierzi echilibrul.

3. Asezata cu spatele de un perete, coboara incet, pana ce ai coapsele paralele cu solul. Stai asa pentru un minut, pastrand spatele drept si apasand usor zidul. Daca simti ca nu poti rezista un minut, stai cat poti. Forteaza putin, dar nu exagera: febra de maine iti va taia din zel…

4. Stai pe un scaun de bucatarie si tine in fiecare mana cate o gantera. Ganterele se ridica pana la nivelul umerilor, dupa care se lasa usor jos, in pozitia initiala. Doua minute cu acest exercitiu iti vor ajuta foarte mult bicepsii. Se recomanda sa consumi lichide, asa ca a bea apa in pauze este aproape obligatoriu!

5. Un scaunel pus in mijlocul casei iti poate ajuta inima. Iata cum:
Paseste peste scaunel, la inceput cu cate un picior.
Grabeste ritmul, schimband alternativ picioarele. Grabeste pana cand vei reusi sa sari efectiv peste scaun.
Ai grija sa nu existe obiecte importante in jur, te poti dezechilibra si risti sa le spargi sau strici. Stai eventual langa un zid, sau langa canapea. Ca sa fii absolut sigura, nu te grabi foarte tare. 2 minute de astfel de miscari sunt suficiente pentru a-ti mari ritmul cardiac, pentru a-ti intari oasele si mai ales pentru a scapa de cateva calorii!

6. Stand pe un scaun, tine in maini gantere de 1 kg. Mainile stau intinse pe langa corp. Se ridica bratele fara sa indoiesti mainile si se sta cu bratele sus cateva secunde. Revenirea in pozitia initiala este lenta, dupa care se reia actiunea. Timp recomandat: 2 minute de exersat ca sa iti imbunatatesti musculatura bratelor!

7. Stai pe un scaun de bucatarie cu fata spre spatar. Tine-te de spatar cu mainile si lasa-te usor pe spate. Nu forta, abordeaza miscari elegante si inspira adanc. Este un bun exercitiu de relaxare, dar si de intarire a muschilor de pe spate. Nu mai zic despre cat de bine este pentru flexibilitatea coloanei tale…

8. Stai pe spate, asezata pe o salteluta de fitness. Picioarele se pun pe scaunel. Ridica picioarele unul cate unul, incercand sa le aduci cat mai aproape de fata. 10 repetari cu fiecare picior vor avea efect asupra coapselor, dar si asupra circulatiei periferice.

9. Pozitia ramane ca la punctul 8. Pentru abdomen, se recomanda 3 seturi a cate 15 ridicari. Mainile se tin la ceafa si incerci sa te apropii cu pieptul de genunchi. Nu te forta, nu te grabi. Pauzele dupa fiecare set se cer stropite cu apa din belsug!

10. Stai pe salteluta cu picioarele si mainile relaxate. Cateva exercitii de respiratie iti ofera relaxarea de care ai nevoie dupa o munca destul de obositoare.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://familiasicopilul.forumsmotions.com
 
Fitness la tine acasa
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Familia si copilul :: EU,TU SI FEMEIA DIN TINE! :: Regimuri,cure,diete-
Mergi direct la: