Familia si copilul


 
AcasaAcasa  PortalPortal  CalendarCalendar  GalerieGalerie  FAQFAQ  CautareCautare  InregistrareInregistrare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  ConectareConectare  

Distribuiti | 
 

 Stretching acasa.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Adina
Admin
Admin
avatar

feminin Numarul mesajelor : 562
Varsta : 35
Data de inscriere : 10/08/2007

MesajSubiect: Stretching acasa.   9/9/2007, 22:58

Beneficiile stretching-ului:

- cresterea mobilitati articulare si a elasticitatii musculare;

- confera suplete, gratie, si combate celulita;

- imbunatateste circulatia vasculara si amelioreaza procesele de respiratie si digestie.


Exercitiile trebuie executate in limita confortului, fara a simti durere. Trebuie sa fii relaxata, netensionata pentru ca incordarea poate duce la ruperi musculare. Ideal este sa faci incalzirea inainte de a incepe exercitiile. Atunci cand ai inceput exercitiile nu uita ca miscarile se executa lent, iar timpul necesar unui exercitiu este de 10 - 30 secunde. Exercitiile de stretching, pot fi facute oricand vrei: la munca, in masina, asteptand autobuzul, pe plaja. Efectueaza miscarile in mod obligatoriu inainte si dupa eforturi fizice, dar si peste zi oricand ai ocazia (de ex: dimineata inainte de a incepe ziua, la locul de munca, cand te uiti la televizor).

PROGRAM DE EXERCITII

DIMINEATA - durata aproximativa: 5 minute.


Inainte de efectuarea acestor exercitii, care iti vor permite sa te simti bine pe tot parcursul zilei, este foarte bine sa faci un dus fierbinte, care sa-ti pregateasca musculatura pentru exercitii.

1. Exercitiu pentru spate

Din pozitia culcata dorsal, trage genunchiul flectat (indoit) al piciorului drept la piept. Tine tot timpul capul lipit de podea. Repeta cu ambele membre si mentine pozitia timp de 30 de secunde.

2. Exercitiu pentru gat, ceafa

Culcata dorsal cu mainile la ceafa si genunchii indoiti, ridica capul pana cand barbia iti atinge pieptul. Mentine pozitia timp de 5-10 secunde.

3. Exercitii de alungire

Culcata dorsal, intinde bratele deasupra capului in prelungirea trunchiului si, de asemenea, intinde si picioarele. Mentine pozitia time de 5 secunde.

4. Exercitiu pentru intinderea ligamentelor gambei, laba piciorului si coapselor

Din pozitia sezand ridica piciorul drept care este sustinut de gamba cu o mana, iar cu cealalta mana tine varful piciorului si executa o rotatie a gleznei de 20 de ori. Exercitiul va fi repetat cu ambele glezne.

5. Exercitiu pentru intarirea gambelor si a genuchilor

Stand la un pas in fata unui zid sprijina-te cu bratul drept, iar cu mana stanga apuca varful piciorului drept, care este indoit la spate cu calcaiul la sezuta. Exercitiul se executa cu ambele membre si se mentine timp de 30 de secunde.

6. Exercitii pentru gambe

Asezata la un pas in fata unui zid, du piciorul drept la spate si sprijina palmele impreunate pe perete, punand pe ele fruntea. Misca soldurile inainte usor, mentinandu-ti spatele drept, iar calcaiul drept mentine-l tot timpul lipit de podea cu degetele orientate inainte. Mentine pozitia timp de 30 de secunde.

7. Exercitii pentru copase

In timp ce stai cu picioarele usor departate la latimea umerilor si cu bratele lejere pe langa corp, flexeaza usor genunchii si mentine pozitia timp de 30 de secunde.

8. Exercitii pentru partea inferioara a spatelui

In timp ce stai cu picioare departate la latimea umerilor si cu genunchii usor flexati, apleaca trunchiul si mainile pana atingi gleznele. Mentine pozitia timp de 30 de secunde.

Daca vei tine cont de toate aceste sfaturi si vei executa corect exercitiile de intindere a musculaturii, intr-un ritm lent si cu sincronizarea respiratiei, atunci stretching-ul este extrem de eficent si nu iti va solicita inutil musculatura.


Sursa:Instructor Simona Brancusi
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://familiasicopilul.forumsmotions.com
 
Stretching acasa.
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Familia si copilul :: EU,TU SI FEMEIA DIN TINE! :: Regimuri,cure,diete-
Mergi direct la: